01
Zakończenie roku dla maturzystów
 
czytaj

Zapraszamy do Galerii!!!

01
Premiera "Pamiętnika narkomanki"
 
czytaj

Zapraszamy do Galerii!!!

01
Dzień Otwarty 2024
 
czytaj

Zapraszamy do Galerii!!!

01
Dzień Patrona
 
czytaj

Zapraszamy do Galerii!!!

01
Spotkanie z Mikserem
 
czytaj

Zapraszamy do Galerii!!!

Happeningu Miejskim - regulamin

 


 


Serdecznie zapraszamy


 Dzieci, Młodzież i Dorosłych


do wzięcia udziału w Happeningu Miejskim:


„Niepełnosprawni są wyjątkowi!


Pełnosprawni są wyjątkowi!


Wszyscy jesteśmy równi!”


w ramach „Tygodnia z niepełnosprawnością”


Pod Patronatem Prezydenta Miasta Częstochowy


 


 


ORGANIZATORZY


Urząd Miasta Częstochowy,


Fundacja Widzialni,


Fundacja Oczami Brata,


ZNP Zarząd Oddziału w Częstochowie,


Akademia im. Jana Długosza,  


Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło,


VIII Liceum Ogólnokształcące Samorządowe.


 


 


CELE PRZEDSIĘWZIĘCIA:



  • Promowanie inicjatyw środowiskowych województwa śląskiego, aktywizujących do działania ludzi – sympatyków tolerancji w każdym wieku.

  • Wymiana doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą.

  • Integracja środowiska lokalnego w tym dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.

  • Kształtowanie pozytywnej motywacji do podejmowania aktywności fizycznej.

  • Ø Zaprezentowanie różnych sposobów spędzania wolnego czasu wśród osób niepełnosprawnych.


UCZESTNICY:



  1. Dzieci, młodzież i dorośli z miasta Częstochowy rekrutowani do udziału


w Happeningu Miejskim,



  1. Uczestnikami Happeningu mogą być: młodzież pełnosprawna i niepełnosprawna          z częstochowskich przedszkoli, szkół oraz przypadkowi przechodnie.


 


MIEJSCE I CZAS TRWANIA:


25.04.2016 r.       godz. 11.00 – 13.00       Plac im. Władysława Biegańskiego w Częstochowie



  • Zbiórka młodzieży biorącej udział w Happeningu o godz. 10.45 przy Parku


im. Stanisława Staszica w Częstochowie.



  • Pochód III Aleją N.M.P. w Częstochowie w kierunku Placu


 im. Władysława Biegańskiego w Częstochowie.



  • Całość imprezy na Placu im. Władysława Biegańskiego w Częstochowie.


 


REGULAMIN HAPPENINGU MIEJSKIEGO



  1. 1.      Postanowienia ogólne


 


a)      Regulamin kierowany jest do wszystkich uczestników Happeningu.


b)      Celem niniejszego Regulaminu jest określenie zasad zachowania się osób obecnych na imprezie i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzana jest impreza w szczególności w celu zapewnienia bezpieczeństwa imprezy.


c)      Zgłoszenie do udziału w imprezie oznacza akceptację przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.


d)      Miejscem Happeningu Miejskiego i występów uczestników jest Plac                      im. Władysława Biegańskiego w Częstochowie.


e)      Rekwizyty wykorzystywane w prezentacjach nie mogą stanowić zagrożenia         dla pozostałych uczestników Happeningu oraz publiczności. Za rekwizyty odpowiadają osoby, które wykorzystują je w swoich prezentacjach.


f)       Uczestnicy Happeningu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność i ryzyko. Organizatorzy Happeningu nie ubezpieczają uczestników w zakresie NNW         oraz nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez uczestników osobom trzecim.


g)      Organizatorzy nie zapewniają opieki i nie odpowiadają za dzieci i młodzież biorące udział w Happeningu. Za uczestników odpowiedzialność ponoszą opiekunowie.


h)      Mile widziane, aby każda szkoła wyróżniła się swoim logiem, kolorem stroju, etc.


i)        Każdą szkołę prosi się o przygotowanie haseł związanych z Happeningiem.


 


 



  1. 2.      Rekrutacja


a)      Warunkiem uczestnictwa w Happeningu Miejskim jest zgłoszenie przesłane drogą elektroniczną na adres Organizatora: happening8los@gmail.com


b)      W zgłoszeniu należy wpisać:



  • Imiona i nazwiska dzieci.

  • Imię i nazwisko opiekuna.

  • Nazwę instytucji i adres placówki, którą reprezentuje młodzież.

  • Telefon i e-mail do kontaktu.


c)      Zgłoszenia należy dostarczać do dnia 18 kwietnia 2016 r. drogą elektroniczną    na adres organizatora: happening8los@gmail.com


d)      Każdy uczestnik zobowiązany jest przygotować krótki pokaz artystyczny (taniec, przedstawienie, skecz, itp.) dostosowane do miejsca i warunków przebiegu Happeningu.


e)      O kolejności występów decyduje kolejność zgłoszeń


f)       Kolejność występów zostanie podana do publicznej wiadomości 3 dni przed Happeningiem na stronie internetowej www.8los.pl.


 



  1. 3.      Ochrona danych osobowych i wizerunku Uczestnika


a)      Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zmianami) Organizatorzy nie przekazują ani nie przetwarzają w żaden inny sposób zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom.


b)      Poprzez przystąpienie do udziału w Imprezie, uczestnicy wyrażają zgodę               na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatorów do celów związanych z organizacją i przeprowadzeniem Happeningu.


c)      Organizatorzy zastrzegają sobie prawo utrwalania przebiegu imprezy w formie zapisu fotograficznego, filmowego oraz dźwiękowego w celach dokumentacyjnych, edukacyjnych i promocyjno-marketingowych.


d)      Udział w imprezie oznacza wyrażenie przez Uczestnika zgody na nieodpłatne utrwalenie swojego wizerunku w wyżej wskazanym zakresie, a także na jego rozpowszechnianie bez ograniczeń terytorialnych i czasowych, w szczególności poprzez umieszczanie fotografii, filmów i nagrań dźwiękowych: w serwisach internetowych prowadzonych przez Organizatorów, w innych elektronicznych środkach przekazu zarządzanych lub wykorzystywanych w dowolnym zakresie przez Organizatorów, w publikacjach Organizatorów, a także w publikacjach            i serwisach osób trzecich, z zastrzeżeniem, że podmiotowe fotografie i filmy w publikacjach osób trzecich mogą jedynie ilustrować informacje o działalności przeprowadzonej przez Organizatorów, a ich wykorzystywanie w innym kontekście jest niedozwolone. Organizatorzy zapewniają, że wizerunek uczestników imprez nie będzie wykorzystywany przez nich w celach zarobkowych, a uczestnicy przyjmują do wiadomości, że z tytułu jego użycia nie przysługują im jakiekolwiek roszczenia, w szczególności prawo do wynagrodzenia.


 



  1. 4.      Organizacja i zamierzony przebieg Happeningu Miejskiego:


1)      Spotkanie uczestników: godz. 10.45 przy Parku im. Stanisława Staszica


w Częstochowie.


2)      Godz. 11.00 pochód III Aleją N.M.P. w Częstochowie w stronę Placu


im. Władysława Biegańskiego w Częstochowie.


3)      Inauguracja i powitanie uczestników i widzów (przechodniów, mieszkańców Częstochowy).


4)      Prezentacja grup młodzieżowych.


5)      Pokazy taneczne dla publiczności.


6)      Trening zumby wspólnie z dziećmi, młodzieżą i widownią Happeningu, poprowadzony przez Instruktorkę zumby p. Marikę Oracz.


7)      Zakończenie imprezy.


8)      Porządkowanie Placu Miejskiego.


9)      Zabezpieczenie – Policja, Straż Miejska.


 



  1. 5.      Postanowienia końcowe


a)      Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora: www.8los.pl


b)      Zmiany regulaminu wymagają podania ich do wiadomości na stronie internetowej Organizatora.


c)      Bezpośredni kontakt do Organizatora:  



  • Agnieszka Borowik: 503 840 117

  • Magdalena Gajak: 604 281 844

  • Agata Ryszczuk: 511 727 132


 


PLIKI DO POBRANIA




Warto wiedzieć:

Przekaż 1,5 % podatku dla VIII LOS :)

 

 

czytaj wiecej

Oferta edukacyjna 2024/2025

czytaj wiecej

Trzymaj forme z 8 LOS

czytaj wiecej
Wszelkie prawa zastrzeżone przez VIII Liceum Ogólnokształcące Samorządowe
Projekt i realizacja: logo media Media Essence / mediaessence.pl

Ta strona używa pliki cookies (ciasteczka). W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej o możliwościach zmiany ustawień przeglądarki internetowej znajdziesz tutaj.